Hvordan køber jeg en billetforsikring?
Hvis forsikringen er tilgængelig for det arrangement, du har valgt, vil du blive tilbudt mulighed for at købe forsikringen på det tidspunkt, hvor du bestiller dine billetter.
Jeg har en forespørgsel vedrørende et krav (fx "jeg vil gerne stille et krav" eller "jeg har indsendt mit krav for flere dage siden, har I modtaget det?"): Hvem skal jeg kontakte?
Hvis du har en gyldig billetforsikring kan du indgive en skadesanmeldelse online. For alle andre spørgsmål, kontakt venligst claims.awpeurope@allianz.com. Alle krav og informationservices foregår kun online.
Jeg har en forespørgsel om mit forsikringskøb
Kontakt venligst contract.awpeurope@allianz.com.
Jeg har en forespørgsel om at annullere min forsikring. Hvem skal jeg kontakte?
Hvis dækningen på en eller anden måde ikke passer til dit behov, bedes du venligst kontakte Ticketmaster Danmark, telefon nr. +45 38 48 16 30 inden 14 dage efter udstedelse af policen, hvorefter din police annulleres, og det fulde beløb refunderes, forudsat begivenheden ikke er begyndt, og at du ikke har anmeldt et erstatningskrav eller påtænker at gøre det.
Kan Ticketmaster Danmark behandle min forespørgsel?
Nej. Hvis du har en gyldig billetforsikring kan du indgive en skadesanmeldelse online. Læs mere om hvad forsikringen dækker og se forsikringsvilkår her.