Vores politik og engagement
Hos Ticketmaster Danmark A/S er vi engagerede i tilgængelighed, mangfoldighed og inklusion. Som en del af dette engagement arbejder vi på at sikre, at Ticketmaster Danmark A/S' digitale platforme er tilgængelige for alle personer, uanset evner. I den forbindelse har Ticketmaster Danmark A/S som mål at overholde gældende tilgængelighedsstandarder som beskrevet i W3C’s WCAG 2.1 A og AA-retningslinjer.
Digital tilgængelighedserklæring
Vi arbejder for at sikre, at vores websites og onlinetjenester er tilgængelige for alle og forpligter os til at følge W3C's Web Content Accessibility Guidelines og andre relevante love om webtilgængelighed.
For at opnå dette har vi indgået partnerskab med Level Access for at drage fordel af deres digitale tilgængelighedsplatform og 25 års erfaring med at opnå og opretholde overensstemmelse med tilgængelighedsstandarder. Deres digitale platform bruges til at evaluere vores digitale platforme i overensstemmelse med best practice og understøttes af et mangfoldigt team af tilgængelighedseksperter, herunder brugere med handicap.
Gennem dette partnerskab fortsætter Ticketmaster Danmark A/S med at udvikle vores digitale tilgængelighedsprogram og -kompetencer, så vi designer, udvikler og tester vores websites og onlinetjenester med henblik på overensstemmelse med tilgængelighedsstandarder.
Kontakt
Vi vil gerne høre fra dig. Hvis du ønsker yderligere information om Ticketmaster Danmark A/S’ arbejde med tilgængelighed, har andre spørgsmål eller feedback vedrørende tilgængelighed, eller støder på tilgængelighedsbarrierer på vores digitale platforme, så kontakt venligst vores Fan Support-team: