Information om køb af billetter hos Ticketmaster. Læs mere om bl.a. Fan Guarantee, annullering af en ordre, refundering, overdragelse, billetforsikring m.v.
- Platinum-billetter
- Information om mobile-only arrangementer
- Hvorfor står der "udsolgt" eller "venteliste" på mine billetter og under min ordre?
- Information om Ticket Transfer
- Hvordan køber jeg billetter?
- Hvad er Fan Guarantee?
- Kan jeg bytte mine billetter til en anden forestilling eller dag?
- Jeg har købt min billet på Den Blå Avis. Kan I fortælle mig, om min billet er gyldig eller falsk?
- I tilfælde af refundering
- Kan jeg fortryde mit køb, afbestille mine billetter eller få dem refunderet?
- Hvorfor bliver gebyret ikke refunderet ved aflysning af et arrangement?
- Hvad er priskategorier?
- Hvad er gaveæsker?
- Kan jeg forære mine billetter til en ven?
- Videresalg af billetter
- Hvorfor skal jeg oplyse kortnummer og kontrolcifre?
- Hvordan køber jeg plads til en kørestolsbruger?
- Information om Collector Ticket
- Vi er en virksomhed, som ønsker at købe billetter og betale via faktura. Kan vi det?
- Kan man få børne-, studie-, ung- eller pensionistrabat?
- Hvad er eTicketFast?
- Hvorfor er der reklamer på eTicketFast-billetterne?
- Jeg kan ikke finde mine eTicketFast-billetter, hvad gør jeg?
- Mine billetter skulle sendes med posten, men jeg har ikke modtaget dem. Hvad gør jeg?
- Mine billetter er blevet væk, hvad gør jeg?
- Hvad er gebyrer?
- Jeg har købt en billetforsikring i forbindelse med billetkøbet. Hvad dækker den?
- Salgssteder
- Om store billetsalg
- Levering og afhentning